Nils Müller - Vandals recenzia « Recenzie na Knihy | Rooftop Graffiti Portál

Nils Müller - Vandals recenzia

Nils Müller - Vandals recenzia

11.06.2013 19:24

Nils Müller nie je na scéne žiadnym nováčikom a mnohí z vás sa už s jeho menom chtiac, či nechtiac stretli, či už prostredníctvom článkov, videí, alebo rozhovorov vo viacerých magazínoch. Pre poriadok však uvedieme, že sa jedná o úspešného nemeckého fotografa, ktorý opäť po rokoch od vydania publikácie Blütezeit,v súčasnosti hrdo prezentuje svoju najnovšiu knihu fotografií s príznačným názvom - Vandals. Kniha je rozdelená na niekoľko častí, mapujúc pri tom mestá Milano /Taliansko/, New York /USA/, Soul /Korea/, Paríž /Francúzsko/, či dokonca Caracas /Venezuela/, pričom každú zo spomínaných častí predchádza predslov samotného autora. Obsah tvorí výber tých najlepších Müllerových fotografií za posledné roky, z časťou ste sa mohli už stretnúť v minulosti, časť tvoria doteraz nepublikované zábery. Fotografie zachytávajú množstvo kvalitných writerov, medzi inými napríklad Same, Atom, Luce, Moses, Taps a ďalší. Fakt, že autor sám pochádza z writerského prostredia dodáva jeho práci s obrazom istú autenticitu, čo jej pridáva na zaujímavosti. Kniha má formát väčšej A4 s tvrdou obálkou a je tlačená na kvalitný papier s vysokou gramážou pri takmer 190tich stranách.
    Táto publikácia poskytne zaujímavý pohľad z prvej ruky mnohým, ktorí tunel videli iba na obrázkoch z Banskej Štiavnice, no pokiaľ ste fanúšikovia graffiti a zároveň dobrých fotografií, varí sa vám krv už keď vchádzate do metra na školskom výlete v Prahe, je to presne to, čo hľadáte.

Kategória:
Autor:soulfly
späť na zoznam článkov