IKEA wear

Švédsky nábytkársky gigant nielen že valcuje svojou
svetoznámou identitou, on
navyše dokáže aj bezpohotovostne reagovať na tepotajúci sa módny hype.
Nasledujúc v skutku vydarený ripoff release charakteristickej a v prvom rade
megalománsky predraženej štandartnej “modrej” tašky, IKEA reaguje k veci, a to
jednoduchou reklamou.

Keď to
šuští, je to real deal. Dokáže uniesť hokejovú výstroj, tehly a dokonca vodu.
Pokiaľ je špinavá, bežná voda zo záhradnej hadice ju bezproblémov vyčistí.
Cena? Len 0.99 centov!

Práve
toto svedectvo slúži ako reakcia a v prvom rade výsmech
extravagantnej taške „Arena“ od Balenciaga s viac-menej prehnanou cenou –
niečo okolo 2000$. IKEA FRAKTA
m
á prosto viac benefitov ako taška od BALENCIAGA. Je v určitom význame
ikonická, tak ako svetoznámy mega predajca, ako jeho praktický nábytok, ako
žlto-modré farby, alebo mäsové guľky z konského mäsa.

IKEA valcuje pop kultúrou. Dôkazom nie je len
skontroverznená taška, takzvaný copycat medzi copycatmi s premŕštenou cenou,
ale aj mnoho ďalších editov čerpajúcich práve z róbustnej,
polypropylénovej modrej tašky.

Vďaka Balenciage mamé sériu IKEA šiltoviek, tenisiek,
masiek, peňaženiek, drevákov, teplákových súprav, ba dokonca dámskych
nohavičiek. Prejdite si sladkou vlnou modro-žltých položiek vytvorených len a len
z jedinej, ikonickej IKEA FRAKTA. 








Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *